روزهای معمولی من

روزهای معمولی من

درباره خودم و روزام
روزهای معمولی من

روزهای معمولی من

درباره خودم و روزام

ماه برکت

ماه برکت زِ آسمان می آید

صوت خوش قرآن و اذان می آید

تبریک به مؤمنینِ عاشق پیشه

تبریک،بهار رمضان می آید

 

تنهایی

صدای قــلــــب نیست ...

صدای پای تو است که شب ها در سینه ام می دوی ....!!

کافیست کمی خسته شوی .....

کافیست کمی بایستی ....!

شعر امام زمان

هر راه بجز راه تو کج خواهد شد
بی لطف تو آسمان فلج خواهد شد
ما منتظران اگر بخواهیم همه
امسال همان سال فرج خواهد شد

روز های خسته کننده

امروز که از خواب بلند شدم احساس میکردم باد کردم انگارمیخاستم بترکم .. خسته شدم از این روز های تکراری دوست دارم این روز های تابستونو برم کلاسی ..........از تعتیلات تابستونی خیلی بدم میاد ادم خسته میشه میشینه تو خونه .......من خسته شدم.............

شعر باحال

به بانک عشق تو دارم وثیقه
نگاهی کن براین حسن سلیقه
چو دانستم که فردا روز موزست
تو را تبریک گفتم ای عتیقه